2012. június 6., szerda

DIY - Fürdőruha

Előre is elnézést kérek a képért, de elég későn jutottam el odáig, hogy megörökítsem végre az idei fürdőruhámat.
Alapkoncepció egy homogén tankini beszerzése volt, ami kényelmes, és még takar is, ott, ahol kell. (bár az újságok már időtlen idők óta írják, hogy mikor kell az ember lányának elkezdeni a fürdőruhára való felkészülést, de valljuk be, nem mindig megy a tökéletességre való törekvés... akkor abból kell a legcsajosabbat kihozni, ami van! a legfontosabb viszont, hogy ezt felemelt fővel, és elégedettséggel tegyük)
Annyi céltudatosság volt bennem, hogy azt már jó előre eldöntöttem, kicsit az idei divatszín fele húzok (tehát valami naranccsal harmonizálót kerestem). Bár strasszkövekből nem sikerült tangerine tango árnyalatot beszerezni, hanem csak narancsot, a végeredmény szerintem így is nagyon szép lett.
Tehát vettem egy étcsoki színű tankinit az egyik sportboltban, majd a kedvenc rövidáru üzletemben néztem jól körül. Ott kb nem létezik olyan dolog, ami nekik ne lenne, vagy ne szereznék be. Szerintem Székesfehérvár legjobb üzlete.
A díszítőelemek beszerzése után jöhetett a megvalósítás. Túlzásba sem akartam vinni a díszítést, de olyat szerettem volna, ami egy nyakláncot tud helyettesíteni, mert vízparti- és vízi eseményekre nem hordok ilyesmiket, viszont nélküle kicsit meztelennek érzem magam.
Ez alapján az alábbi díszítés született meg. 9 strasszkővel és jó néhány kása- és szalmagyönggyel tarkítva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...