2016. szeptember 11., vasárnap

DIY - Szülinapos girland

A mai posztnak még nincs itt az ideje abban a tekintetben, hogy a lányok szülinapját majd a következő hétvégén tartjuk. Így nem lesz teljes a képi anyag, de a girland készítését már be tudom mutatni.

A poszt veszélytelenül megjelenhet, mert a lánykák még nem netképesek, így nem fogják meglátni, hogy milyen dekoráció is készül a nevezetes 10. szülinapra. 

Színvilágában mi is lehetne más egy igazi csajos szülinap, mint rózsaszín. (a többi dekorációs elemnél is próbálom majd kicsit megtörni a totál rózsaszínt) Bár egy kis őz barnát azért hozzáadtam, hogy ne legyen olyan egysíkú.
Nem nagy ördöngösség, de szerintem mutatós ez a fajta névre szóló díszítés.
Az elkészítés menetéről készítettem néhány képet. Ha kedvetek támad, készítsétek el.


Kis méreténél fogva túl nagy anyagigénye nincs a girlandnak. 140 cm széles anyaggal számoltam (30 cm hossz elegendő is), így választottam a 13*13-cmes girland zászlót. Kiszabtam egy egyelő oldalú, papír 13-cmes háromszög (plusz varrásráhagyás) alapján 8 rózsaszín, illetve 8 barna háromszöget. A színváltozatosságért inverz párosítottam a háromszögeket.


Kimértem, hogy a 13-as zászlón mekkora betűk férnek el, kinyomtatta a szükséges betűket (A, U, G, S, Z, T)


Kivágtam a betűsablont.


És S-es tűfilccel felrajzoltam sorban a betűket a sablon mentén.


Fércelni nem szeretek, így a papír zászló alapján körbetűztem a zászlókat, és kialakítottam a formát.


Varrtam, és szegtem


Majd visszafordítottam a színére a kész zászlót, és az éleket levasaltam.


Nézegettem, méregettem, és úgy döntöttem, ha 3 cm-re varrom a zászlókat, akkor lesz a legoptimálisabb az elrendezése.


Remélem az ünnepeltnek is tetszeni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...