2013. augusztus 31., szombat

Karácsony 2013 (1) - Őszi előkészületek

Már elég rég nem írtam, de most itt az idő, hogy újra intenzívvé tegyem jelenlétem, és esetlegesen néhány jó tanáccsal, személyes tapasztalattal ötleteket adjak ahhoz, hogy az idei karácsony a Szeretet és ne a Boltban erőlködés Ünnepe legyen.
Ha valaki nem annyira karácsony mániás, mint én, gondolom augusztus utolsó napján még nem azon töri a fejét, hogy mit is kezdjen az idei lehetőséggel. Én viszont a karácsony szeretetén túl a pénzügyi, és időbeli tervezést is előtérbe tolom, ha szeretném, hogy valami tényleg úgy sikerüljön, ahogy a fejemben már vizionalizálom.
Az első lépések között még leginkább csak tervezést szoktam elkövetni. Összeírom az idén megajándékozandók listáját, valamint kitaláljuk, hogy milyen is legyen a színvilág és mi legyen a karácsony tematikája.
Az idei évben így sikerült egy 14 fős listát összeállítani. (szülőktől, a barátokon át a munkatársakig) Most jön majd a nyomozás, és nagyon nyitott füllel járás ideje. Hiszen ennyi idő alatt még, ami karácsonyig van, szinte bármit be lehet szerezni.
A színvilág kicsit érdekes lesz, mert nekem nagyon megtetszett az év színe, a smaragdzöld. Így erre esett a választás. Először nem nagyon tudtam mit kezdeni a színnel, de hosszas nézelődés után rájöttem, hogy az idén a fenyőfa, és girland... valamint egyéb zöld dolgokat kell előtérbe helyezni, hiszen ezek a legzöldebbek. 
Ha már fenyő, akkor a barna az, ami még nagyon jól tud passzolni. És ha már tél... akkor pedig a hófehér. Tavaly elhatároztam, hogy két színnel nem akarok többet dolgozni. Nagyon leszűkíti a mozgásteret. Így a mostani eszmefuttatás után jutottam a smaragd-barna-fehér hármas egységhez.
Fogok megint néhány textil szaloncukrot is készíteni a fára. Persze nem túl sokat, de minden évben elkészül néhány, így pár év alatt egy jelentős - színpompás - készletre tehetek szert.

Néhány kép, ami jó kiindulásnak, mások hogy is csinálták.







forrás: pinterest.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...