2015. szeptember 23., szerda

DIY - Őszi füzér

Úgy alakult végre a programom, hogy kicsit ráérek. Mivel a naptárban már beköszöntött az ősz - és bízom benne, hogy valamikor tényleg meg is érkezik a 7 fok körüli hőmérséklet -, úgy döntöttem, hogy kicsit ősziesítem a lakást.
Bár bajom nincs ezzel az évszakkal, de különösebben a színeivel nem vagyok kibékülve. Mondjuk amióta követem a panton éves színajánlásait, azóta szélesebb skálán mozog a kíváncsiságom.
A lakás közlekedő részeiben alapból megtalálható a sárga, így talán ezt a legkönnyebb harmonikusan őszies színűvé varázsolni.
Kipróbálásra - mert eddig még őszi dekót sose készítettem - valami gyors, ám mégis annál vidámabb megoldást kerestem.


Így jutott eszembe, hogy a legmobilabban egy girlanddal lehetne feldobni a lakást első lépésben.
Készítettem néhány fotót, ha esetleg valakinek kedve támad hasonló színesítéshez.

A folyamatleírást a képek alatt olvashatjátok. (a képek klikkre nőnek)


 Kiválasztottam a közlekedő folyosót, és lemértem mivel gazdálkodhatok. 150 cm széles szabad falfelületem volt. A fenti elképzelést próbáltam megvalósítani.


Úgy kalkuláltam, hogy túl nagyok se legyenek a díszek, de túlságosan elaprózni sem szerettem volna, így a 150 cm széles falfelületre 10*14 cm-es zászlókat terveztem felrögzíten 3 cm-es függesztési távolsággal. A levél mintáját szabadkézzel rajztoltam. A 6*6 cm-es változat lett végül a nyerő.


Nemrég jártam beszerző körúton papírboltban, így azzal nagyjából tisztában voltam, hogy a tervezett színes papírokat csak elő kell kapnom a fiókból, és kezdődhet az alkotás. A biztonság kedvéért azért összenéztem a színeket, hogy valóban illenek-e az elképzelésembe. A kivágott zászló és falevél sablonnal megrajzoltam a papírokat, és kivágtam.


Már csak ragasztani kellett a színkombinációkat, és lyukasztani, hogy felfűzhetőek legyenek a madzagra. A 150 cm-es falhoz 165 cm-es ívet terveztem. A rögzítéshez további 25 cm-et ráhagytam, így egy 190 cm-es fehér hímzőfonallal kellett dolgoznom.


Így néz ki a megvalósult elképzelés...


 ... a kiindulási rajzhoz képest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...