2015. november 28., szombat

Advent 2015 - Asztaldísz adventi koszorú helyett

Minden évben talán ez a legnehezebb kitalálni, hogy mi is helyettesítse az adventi koszorút. Valamiért nem szimpatizál a koszorúval a család, így jó időben el szoktam kezdeni a töprengést.
Az idei asztaldíszt minimalistának képzeltem el.
Jó néhány rendhagyó asztaldíszt készítettem már (2012, 2013, 2014... és ezen kívül is jó néhány amiről nem készült bejegyzés), de az idei évben valahogy semmi sem tetszett igazán.
De aztán a skandináv irányvonal fele kezdtem kacsintgatni, és akkor megtaláltam a legszimpatikusabban összerendezett díszeket.
Apró tálca, vagy sütikínáló, dundi, díszített gyertyákkal, és szolidan körbeszórt díszekkel.





 képek forrása: pinterest.com

Az elmúlt hetekben alaposan nyitva tartottam a szememet, és kiemelten figyeltem a piros&fehér&kék karácsonyi kiegészítőkre. Így találtam rá a kis fatálcára, a szalmagombócokra, és a csengettyűkre is. A gyertyát egy nagyáruházban vettem készre festetten. Így nagyon egyszerű volt a dolgom, csak a ragasztópisztolyt kellett előkapnom, és rendezgetni a motívumot, hogy az elkészült dísz így nézzen ki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...