2015. december 30., szerda

DIY - szilveszteri minikalap

Az utóbbi években már hagyománnyá vált, hogy valami vicces, vagy újév köszöntő kalapot, szemüveget, maszkot... magunkra öltünk, és készítünk jó néhány képet.
Az idei évben nem rendezünk nagy bulit, de az óévbúcsúztató képeket elkészítjük.


Maradt a karácsony színvilágánál, és kék-piros-fehér színben készítettem egy apró, hajcsattal rögzíthető kalapot.

Az elkészítése nagyon egyszerű. Az alábbi képek alapján meg is győződhettek róla. (a képek kattintásra nőnek) És ha van kedvetek, készítsetek ti is.

Hozzávalók:
kartonpapír
washi tape
cellux
olló
folyékony ragasztó
ceruza
vonalzó
tű&cérna


A kalapot kis méretű dísznek terveztem, így próbáltam meg a jó méretet kitalálni (mutatós legyen, de ne legyen túl nehéz)

Technikai részletek, teendők
Mostanában többször próbálgattam a washi tapes díszítést. Volt egy kék-piros-fehér szalagom, így azt ragasztottam a kiszabott kartonra (a hátoldalon van a jelölés, hogy mit kell majd kivágni)

Kesze-kusza kavalkád

Mindhárom alkotó színezve, kezdődhet a rögzítés, ragasztás

Eredetileg úgy terveztem, hogy folyékony ragasztót használok. De ehhez a kicsi, és sérülékeny kartonkalaphoz végül jobbnak láttam, ha a fogakat egyesével celluxszal rögzítem. Stabilabb lett.

A kalap palástjához rögzítettem a tetejét és a karimát is ugyanazzal a fogazott módszerrel.

Végezetül egészen apró öltésekkel egy hullámcsatot rögzítettem a kalap karimájához, hogy egyszerűen a hajba lehessen tűzni.

Szaténszalagokkal, és masnival díszítettem. Good bye 2015! Hello 2016!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...