2016. október 1., szombat

Október: Rajz kihívás - Miért ne?

Az előző hónapban kitűztem magamnak azt a célt, hogy végig irkafirkálok egy hónapot. Csak úgy kikapcsolódás címszóval. Saját magamat is megleptem a következetességemmel.
Így erre a hónapra is összeállítottam egy #firkaésirka kihívást. Bár még csak a hónap első napja van, de most kicsit nehezebbnek tűnik a megvalósítás, sűrűsödik a program, ahogy közeledik az év vége. (karácsony is 84 nap múlva itt lesz)  De nem keresek kifogásokat. :)
Bár az ősz olyan szempontból kellemes és hasznos is egyszerre, hogy ilyenkor már az ember kicsit visszavesz a lendületből, több időt tölt otthon, kuckózik... én mondjuk szívesen készülnék téli álmot aludni, de sajna a XXI. században ez nem lehetséges. Így marad a relaxrajz.
A kihívás vezérgondolata még az előző hónapra nyúlik vissza: 
"Most egy #firkaésirka hashtaggel ellátott kihívásba fogtam bele. Azt tűztem ki célul, hogy könnyed firkákkal szórakoztatom magam -és ha másnak tetszik, az még pluszban szerencsés-, és gyakorlom a szépírásomat.
Készítettem egy 30 címszavas gondolatindítót. A firkák itt is, valamint az instán és a pinteresten is követhetők. Ha kedvet kaptok, várom a Ti alkotásaitokat is. :)"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...