2016. december 5., hétfő

Advent 2016 - Ajándékkártya

Amikor kitaláltam az idei színkombinációt, és az ajándéklista is konkretizálódott, elhatároztam, hogy szögletes lesz a csomagolás.
Szeretek ajándékot csomagolni, de eddig mindig próbáltam origami motivumokkal megoldani a különböző formájú ajándékok csomagolását. Idén viszont úgy döntöttem, hogy dobozban kerülnek az ajándékok átadásra. Azt a formátumot lehet a legszebben csomagolni. De ha már minimalista formavezetés lesz a csomagoknál, akkor legalább a szalagok, és az ajándékkísérők legyenek formatervezettek.
Nem volt nehéz dolgom, valahogy minden szembe jött az elképzelésemnek megfelelően az idei beszerző körútamon.
Az egyik üzletben találtam több szálas, gyöngyös, csillagmintás szalagot, a másik üzletben pedig stencilmatricát, és 3D-s nyomott matricákat. Így igazából csak a kártya formáját és a minta összhatását kellett kitalálnom. A fehér-kék a kártyákon is megjelenítésre kerül.
Készítettem egy sablont, azon próbálgattam a rendelkezésre álló anyagokat.


Ennél a két variációnál kötöttem ki végül. A csomagolópapírt használtam fel a kártya alapjának, így a szín teljesen összhangban van. Ilyen lett az összkép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...