2012. november 30., péntek

Adventi készülődés - Adventi naptár

Sokféle módon megjeleníthetjük az idő múlását egy adventi naptáron. Én az idén élményekkel teli naptárt választottam. Menjünk ide-oda, készítsünk ezt-azt... és már itt is a karácsony.
A kártyákon szereplő ötleteket itt megtaláljátok. És az elkészítés sem tart tovább egy délutáni szieszta idejénél. Persze kicsit pepecselős, ha egyedül készítitek, de ha valaki besegít néhány apróbb folyamatban, akkor igazán hamar lehet végezni, és szerintem mutatós darab.
Több ötlet is felmerült az elmúlt időszakban adventi naptár gyanánt, de végül egy nem túl nagy beruházást igénylő, borítékokba csomagolt, évszámos vágott variáció mellett döntöttünk. Elvégre, ha már az ötlet az, hogy legyünk együtt, és legyenek élmények, akkor ne ott fulladjon ki, hogy napokig készítjük a kalendáriumot.

A készítés folyamat az alábbi:

Megterveztem a borítékot, és a számokat
 

Kiválasztottam a színeket, és kivágtam a borítékok alapját, felragasztottam a számokat


Majd az éleket meghajtogattam, és összeragasztottam a füleket


Száradás után találtam ki, hogy pontosan mire is rögzítsem a naptárat. Ha már narancs, akkor legyen teljesen hangsúlyos, és a szalag színe is harmonizáljon a borítékokkal. Valamint a felfüggesztést megoldandó kartonból vágtam ki színes számokat, ami a szalagok alapja lesz.





Nem egészen hétköznapi a díszítés, de annyira megtetszettek a cukor hópihék, hogy nem szerettem volna kihagyni a naptárnál sem, így a számokat néhány hópihével, és spirálként összetekert dróttal dobtam fel.

Már csak a rögzítés megtervezése maradt, amit gémkapocs+négyes fonásos labdákkal oldottam meg.



A sok-sok vagdosás, ragasztás, méretezés eredménye pedig ez az adventi naptár lett. Nektek hogy tetszik?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...