2016. november 16., szerda

Advent 2016 - DIY hópihe

Nagyon jó kiindulópont a pinterest, ha inspirációra van szükségem. Láttam több olyan megoldást is, ahol ragasztópisztollyal zsonglőrködnek, és akár még 3D-s alakzatokat is készítenek. Gondoltam egyet, és méretet vettem a lakás közlekedő részeihez, amik csupaszok egyenlőre.

Úgy döntöttem, hogy függőket szeretnék készíteni dekorációs célzattal, esetleg egy girland részeként. Így kerestem egy alap hópihe mintát, és kísérletezésbe fogtam.
Mindenhol tányér&olaj/mosogatószer kombót írtak. Ezzel kicsit szkeptikus voltam. És ha a próbálkozásaimat veszem alapul... hát nem tudom, hogy utána mire lehet használni a pihéket. Mert oké, hogy lejön a felületről, de a beolajozódott díszt hogy festem, díszítem? 
Így én inkább sütőpapírt választottam. Részeredményeim születtek. Jól lehetett a felülettel dolgozni, viszont ráragadt nagyon a ragasztós minta. De... csak egy kistányér vízre van szükség és pillanatok alatt leázik róla a felesleges papír. Valamint az esetleges korrekciót is el lehet végezni úgy, hogy a papíros változatot ollóval korrigáljuk.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...