2012. augusztus 20., hétfő

DIY - Szalvétagyűrű

Még mindig inkább nyár van, mint a közelítő telet látom az ablakban, de én már szorgoskodom. Momentán tengernyi időm van.
Nem is olyan rég írtam már egy bejegyzést (ITT), ami a szalvétagyűrű első szárnybontogatásait mutatta be. Elkészült végre a teljes szett, és rákerült a díszítés is. Bár ez csak egy aprócska kiegészítő, én szeretek az ilyenre is figyelni.


Ahogy azt már írtam, a szalvétagyűrű koncepciója a gyűrűre tette a hangsúlyt. Ha már gyűrű, akkor csillogjon-villogjon. Ezért a bevont palackokra került egy réteg selyemszál, majd arra a narancsszínű gombok. 
Azt még nem döntöttem el 100 %-ig biztosan, hogy csak narancs és étcsoki lesz az idei szín, vagy esetleg itt-ott egy kis fehér is felbukkanhat. Ezért is a variáció, hogy homogén alapon, és elütőn is jól mutathat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...