2012. augusztus 11., szombat

DIY - Tűpárna

Ha néha bele-bele olvastok a bejegyzésekbe, akkor már biztos találkoztatok a pinterest ajnározásával. Nagyon szeretem azt az oldalt. (mostanában mást szinten nem is használok az inspirációk begyűjtéséhez) Nem is emlékszem már pontosan, hogy mit keresgéltem, amikor egyszer az alábbi képet láttam meg.

forrás: pinterest.com

Bár már nagyon rég használok varrógépet, de valahogy a tűk mindig hálátlan helyen, a vásárlásnál kapott dobozban ragadtak. Szállításhoz praktikus, de dolgozni vele már nem annyira. Viszont ez a konstrukció megtetszett. Nem is tudom, miért nem jutott már előbb eszembe?
Kicsit viszont tovább gondoltam az ötletet, és a sajátomat a dolgozó színeihez hangoltam (itt, és itt mutattam már részleteket), valamint úgy méreteztem, hogy akár csuklóra szerelhető is legyen egy tépőzáras megoldással.
Így született meg az alábbi tűtartó alkalmatosság.


3*8 cm-es, töltőanyaggal kitömött, tépőzáras, levehető pántos tűpárna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...