2012. augusztus 13., hétfő

Színharmónia

Teljesen még nem állt össze a dolgozószobám, de ez az a helység, amivel nem is sietek. Inkább legyenek még hiányos részek, de a végére egy számomra tökéletes egésszé álljon össze.
Most épp a fal dekorálása van soron. Nagyon sokféle terv született már, és még annál is több képet, dolgozószobát végignéztem a neten. A szín már jó régen eldőlt, hogy fekete-fehér-bordó hármasa lesz, csak az nem, hogy mi fog díszelegni a falon.
Falat úgy szeretek dekorálni, hogy könnyen cserélhető, és frissíthető legyen a koncepció. Amit nem mindig egyszerű kitalálni. Így most úgy döntöttem, hogy úszom az árral, és az épp aktuális hangulatomat fogom tükrözni.
Az alábbi képeken megfogott egy-egy részlet, amit szerettem volna alkalmazni.




forrás: pinterest.com

Viszont szerettem volna valamilyen formában név kezdőbetűket, Franciaországhoz való vonzódásomat, és lelkiállapotomat is megjeleníteni, de minimál formában. Így azt találtam ki, hogy ha veszek bordó képkeretet, akkor ahhoz akár fekete-fehér képet, vagy scrapbookot is készíthetek.
Na igen... képkeret. Bizonyára nem csak én szembesülök folyton a problémával, hogy nem találok az elképzelésemnek megfelelőt, így le kell gyártanom. De ez a legédesebb teher mindig.
Hobbi boltban vettem képkeretet, amit akril bordó festékkel lefújtam, így a színem már stimmelt. Alapnak szerkesztettem fekete-fehér csíkos papírt, és jöhettek a minták (betűk, Eiffel torony, fleur de lis) fehérből-bordóból szabva.


Felfúrva még nincs a falra - ki tudja, lehet nem is lesz - de a kitámasztókon is megáll. Direkt kétféleképp használható keretet vettem, ha meggondolnám magam, és inkább hagyom az íróasztalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...