2012. december 3., hétfő

Adventi készülődés - Ajtódísz

Ha már ünnep, és tél, akkor dekoráljunk. Mára az ajtó maradt, amit a december eleji teendőknél szerettem volna még letudni.
Az ajtóra csak jelzésértékkel bíró dekorációt szoktam kiakasztani. Egy panelházban lakunk, ahol sokan jönnek mennek, és ezért nem látom szükségét a túl hivalkodó díszítésnek.
Az idei évben egy angyal-szív-bojt hármast kreáltam. Teljes mértékben a hangulatomat tükrözi. 
A karácsonyt nyugodt szívvel tudom várni, maximálisan jókedvűen, és a szeretetet, valamint az ünnep igazi lényegét megélve.
Sokat kell ezért fejben dolgozni, de szerintem nagyon megéri. Viszont, hogy a díszről is essen szó. Mindig csak vázlatokat készítek, és jövés-menés közben próbálom megtalálni a leginkább passzoló hozzávalókat. (ehhez kell a több idő) Eredetileg levegőn száradó gyurmából, vagy só&liszt gyurmából terveztem az angyalszárnyat megformázni, de kicsit ridegnek találtam. Amikor megláttam a szárnyakat a boltban, biztos voltam benne, hogy szükségem lesz rá, és magammal hoztam. A szivecske eredetileg karácsonyfának készült háromdimenziós formában. Úgy nem tudtam volna használni, így szétvágtam az indaminta mentén. A bojtot pedig még egy ráérős estémen készítettem, amit most csak elő kellett kapni a fiókból. Így állt össze az ajtódísz egy kevés ragasztóval és damillal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...