2012. december 19., szerda

Adventi készülődés - Menühöz apróságok

Szeretem a karácsonyt kicsit eltúlozni. Bár ez mindig nagyon relatív. Egy amerikai háziasszonnyal sose fogom felvenni a versenyt... Ők kb az egész életüket a tökéletességre törekvéssel töltik. Nekem ennyi időm nincs, de azért mindennek szeretem megadni a módját.
Az elkészült menühöz túl sok kiegészítésre nincs szükség, mert remélem az ételek magukért beszélnek majd, de szeretném még itt-ott tovább hangsúlyozni.
Ha már amerika... és muffin is kerül az asztalra... akkor egy igen praktikus amerikai dekorációs elemet átemelnék a saját mindennapjainkba.
Több helyen láttam már, hogy a muffinokat megsütik papírkapszliban, de a hangulatfokozás kedvéért további papírba is csomagolják.


forrás: pinterest.com

Szerintem nagyon mutatós. Így jött az ötlet, hogy megszerkesszem a saját muffin papíromat az ünnepi asztal színeihez harmonizálva. Nem kell hozzá túl nagy idő- és energiabefektetés, de megéri a sütemény élményének fokozását.





Mit gondoltok erről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...