2012. december 18., kedd

Adventi készülődés - Sütemények tálalása

Nemrégiben sikerült beszerezni egy nagyon szép, és kiváló minőségű emeletes sütemény állványt. Bár tényleg a véletlennek köszönhető, hogy belebotlottam a lehetőségbe. Régóta töprengtem rajta, hogy esetleg készítek én is egyet, de a tároló szezonalitását tekintve szinte az összes diy ötletet elvetettem eddig, mert használaton kívül is tárolni kell valahol, és a lakásunk befogadó képessége véges.
Így nagyon megörültem, amikor a szétszerelhető változatot megláttam. Meg is született a fejemben rögtön az alkalom és a hely, ahol prezentálni fogom. És ez nem lehet más, mint a karácsonyi asztal.


forrás: www.aranylo.com

Egy alapszínt választottunk, hogy jól lehessen kombinálni a későbbiekben. Azt tervezem, hogy szerzek még narancs-barna színes papírt, és a kínáló felületére csipke formát vágok ki, tovább erősíteni az összhangot. Ha ez is elkészül, akkor azt hiszem, minden tekintetben sikerül az egységet kialakítanom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...