2012. március 4., vasárnap

DIY - Szürke és pink

Nem túl rég néhány nap szabadságon voltam. Talán írtam erről itt is, amikor is rádöbbentem, hogy hamarosan itt a tavasz, és elő kellene venni minden ruhát, kiegészítőt, ami tavaszi és legfőképpen csajos. A kedvenc tavaszi cipőm után szinte hajtóvadászatot indítottam, mire rátaláltam az itthoni 50 négyzetméteren, de végül meglett. :) Akkor jutott eszembe, hogy kedvem lenne egy kicsi, szürke kézitáskát varrni. Gyorsan el is szaladtam az egyik kedvenc lelőhelyemre, ahol találtam is az igényeimnek megfelelő szürke anyagot. Viszont valami igazán meglepő párosításra vágytam, így esett a választásom egy harsány pinkre. 
A tervezésbe annyira jól sikerült belejönni az elmúlt két hétben, hogy készült hozzá az eredeti tervek alapján egy mobiltartó, és a határidő naplóm is új borítást kapott, viszont még egy aprócska pénztárca, valamint egy kisebb méretű bevásárló szatyor is folyamatban van.
A képekkel viszont egy kicsit elszámoltam magam. Késő délután sajnos már igencsak szükséges vaku, és mesterséges világítás, így nem biztos, hogy a legjobb képek sikerültek, de remélem érzékelhető, hogy mit is alkottam.

táska és mobiltartó kézzel díszítve

masni és fül

fül és bélés

 Nagy kedvencem lett ez az aprócska táska. További (élet)képeket holnap még töltök majd fel, ha természetes fény közelébe jutok az irodában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...