2012. március 2., péntek

Szerintem is tavasz van

Tudom, hogy most minden erről szól, de nem hagyhatom én sem szó nélkül.
Az idei tél – néhány hetet leszámítva – igen kegyes volt hozzánk, így engem most annyira nem is viselt meg, hogy kevesebbet sütött a nap, hogy hamarabb sötétedett, és olyan mozdulatlan volt minden.
Tegnap volt a tavasz visszavonhatatlan, első napja.
Elhatároztam, hogy minden ilyen mérföldkövet tudatossá teszek. Kell a megújulás!
Szisztematikusan szétválogatom a ruhákat, a cipőket, és elteszek minden téli dolgot.
Valamint, ha már évszakváltás, akkor vagy készítek valamit, vagy vásárolok valami apróságot, ami még inkább visszavonhatatlanná teszi a megújulást.
Az életmódváltás kapcsán arra is rájöttem, hogy minél inkább szem előtt van, és több helyen belebotlom a változtatást sugalmazó figyelemfelkeltő cetlibe, képbe, vagy bárminemű alkalmatosságba, annál többet foglalkozom vele, és így egyre természetesebb.
Néhány inspirációs kép tavaszra.




 forrás: deviantart.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...