2012. március 5., hétfő

Cél: Párizs és a konyhaművészet

Elkezdődött a visszaszámlálás a születésnapi ajándékunk kapcsán. Mostanában már igen sokszor eszembe jut, hogy már csak ennyi, vagy annyi nap, és indulunk.
Egy ideje nézegettem egy igen fura édességet, a macaront.

forrás: diningguide.hu

Nem olyan rég futottam bele ebbe a szépségbe, és először nem is maga az édesség mivolta fogott meg, hanem a színei, és a dundi formája. Ma viszont találtam egy receptet, amiben olyan lelkesen írnak róla, hogy ha az utazásig már nem is, de utána mindenképp kipróbálom. Bár mandulalisztet fogalmam sincs, hogy hol fogok kapni? De "gugli" jó barátunk, majd ő segít. A hivatkozott képhez tartozó macaron kóstoló mást ír, de én inkább lelkes - és nem utolsó sorban szimpatikus - cukrászok mellé teszem a voksom, mint a túl oldalról szemlélő kritikusokhoz. Bár lehet, hogy nem életem élménye lesz, de ezt is kipróbálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...