2012. január 21., szombat

Pantone

Ma olyan kedvem támadt, hogy szívesen nézegettem színekkel kapcsolatos összeállításokat.
A régi blogomon írtam már a 2012-es pantone befutóról. (itt) Alapjában véve nem nagyon rajongok a narancsos árnyalatért, de az idén elhatároztam, hogy nyitok olyan dolgok fele, ami eddig merőben távol álltak tőlem. Nem újévi fogadalom, csak szükségét érzem másfajta dolgokat megélni.
Egyenlőre igen pozitívak a tapasztalataim. :) Bár igazán tetszetős "tangerine tango"-ra hajazó ruhadarabot még nem sikerült beszerezni, de nyitott szemmel járok a világban, és ha megtalálom a nekem valót, mindenképp megmutatom.
Visszanézegettem az előző évek színeit is, meg hogy mit álmodtak anno hozzá. Megmutatom Nektek is.

2012

2011

2010

2009
 
2008

Ahogy kronologikusan nézegettem vissza a színeket és próbáltam képi anyagot keresni, minél régebbi, annál kevesebbet találtam. Fura belegondolni, hogy mennyire a mindennapjaink része lett az e-élet. És bármilyen területen  keresgél az ember, nagyjából ebbe botlik.
Sokat gondolkodtam, amikor egy időre szüneteltettem a blogomat, hogy kell-e a netre még egy én-blog. De miért ne? Az én látásmódom is érdekes lehet. :) Így olvassátok.

forrás: pantone.com, google.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...