2012. január 15., vasárnap

Üdvözlet

Sokat töprengtem az elmúlt időszakban, hogy mihez is kellene kezdenem a hétköznapokon túl. Szeretem a munkámat, és elégedett vagyok az életemmel is, mégis ott van bennem egy DE.
Ezt a "de"-t kiküszöbölendő döntöttem úgy, hogy megpróbálkozom valami olyannal, amit rég szerettem volna, de soha nem mertem rá túl nagy hangsúlyt fektetni.
Az első - és remélem még jó pár - szárnypróbálgatásaim tanúi lehettek, ha olvassátok a bejegyzéseimet. Néha biztosan el is kalandozom majd - mert iszonyat sok minden érdekel -, viszont a fő irányvonal, amire koncentrálni szeretnék, az leginkább az egyedi, kézzel készített dekorációk, ékszerek és még magam sem tudom mi mindennek a világa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...