2012. szeptember 5., szerda

DIY - Cipőtartó

Nem is biztos, hogy ez a legjobb szó rá, de talán egyszavas választ mást nem tudnék adni, arra az ötletre, amit a minap láttam.


A megfelelő mennyiségű követ még nem sikerült összegyűjtenem hozzá, de elég jó program, hogy ha az ember lánya haladni akar a megvalósítással, hogy elmenjen sétálni, és kövekre vadásszon.
A lakás folyosója, ahol a cipőket, kabátokat, számlákat, hőmérőt, és táskákat tároljuk leginkább fehér színű, tehát ha ahhoz harmonizáló színűt szeretnék, akkor mindenképp világos köveket kell keresnem. 
Jó kőlelőt még nem találtam, így szépen lassan gyűjtögetem. De gondoltam megosztom, mert szerintem nagyon ötletes, és egy egyszerű előteret/folyosót is fel tud dobni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...