2012. szeptember 6., csütörtök

DIY - Gémkapocs másként

Ma az ebédidőmet evés helyett arra használtam, hogy a gémkapcsokat babráltam. Szerettem volna egyedi formát kihozni belőle. Alább linkeltem néhány képet, amiket vagy formailag vagy színei miatt tartok érdemesnek egy irodai repertoárba való becsempészésre.
Szívecskét már készítettem párat, de röfit és nyulat például még soha. 
Az év következő aktuális ünnepe kapcsán angyalszárny gémkapcson gondolkozom, de még nem sikerült a 8,7 cm hosszú kapcsot újraértelmeznem.
A képek jól tükrözik, hogy akár egy gyöngyszem alkalmazásával is milyen helyes gémkapcsokat lehet elérni. Amíg az angyal nem jön össze sorozatgyártásban átváltok a gombos, szalagos változatokra.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...