2012. szeptember 2., vasárnap

DIY - Ombre manikűr egyszerűen

Ahogy azt már az előző bejegyzésben is írtam, megtetszett a színátmenetes - ombre - díszítés. Mindig is érdekeltek a különleges díszítési eljárások, és úgy döntöttem, kipróbálom a lakkozást. Nem tűnt túl bonyolultnak. És be kell, hogy valljam, tényleg nem az. A csillám felvitele, ami talán kicsit több odafigyelést igényel, de ott meg minél több van, annál jobban néz ki szerintem. A titka a szivacs helyes használatában van.
Készítettem néhány képet a lakkozás menetéről, amit most néhány gondolattal ki is egészítenék.


1. a manikűr készítéséhez kell egy kis darab szivacs (kb akkorára kell vágni, mint a leghosszabb köröm), színes körömlakkok, csillám, narancsfa pálcika (bár végül fültisztító pálcikát használtam a csillámozáshoz)
2. a köröm méretéhez igazított szivacsot elképzelés szerint kettő, vagy több színűre kell lakkozni
3. a lakkal átitatott szivacsot a köröm felületéhez kell érinteni (itt még jól elkülönülten látszanak a csíkok, amiket a szivacsra felvittünk), majd ezután könnyű mozdulattal kicsit el kell kenni a lakkot, hogy összemosódhassanak a színek (minden egyes körömnél lakkokat felvinni a szivacsra, majd a körömre nyomni, és kicsit elkenni, amitől vegyülnek a színek)
4. az első réteg lakk száradása után fedőlakkal is át kell lakkozni a körmöket egyesével, majd egy narancsfa pálca/fültisztító pálca segítségével a kívánt minta szerint a csillámot is rá lehet szórni a lakk tetejére
5. gyönyörködjünk a kész körmökben


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...