2012. szeptember 15., szombat

Inspiráció és megvalósulás

Egy esküvőre vagyunk hivatalosak. Az esemény a pár számára a legnagyobb nap, de a velük együtt ünneplőknek is maradandó élmény és emlék.
Már elég rég tudtuk, hogy hova és mikor megyünk, így volt időm végiggondolni, mit vegyek, mit készítsek...
Megnézegettem nagyon sok inspirációs oldalt, volt több ötletem is, végül az alábbiak mellett maradtam.


forrás: pinterest.com

Szerettem volna nem extra költségekbe verni magunkat, így próbáltam alternatívákat találni. Szívesen öltözünk harmonizáló darabokba, így a férfi ruhatárhoz kellett igazítanom a szettemet.
Nemrég véletlenül találtam egy kiárusításnál egy szép szatén little lack dresst, amiről rögtön tudtam, hogy az lesz az alapdarabom. Abban megállapodtunk, hogy egy színt mindenképp közösen fogunk választani. 
A bordóra esett a választás, ami a feketéhez különösen jól megy. Egy másik bejegyzésben már megosztottam a bolerom készítését. A ruhához mindenképp szerettem volna még egy övet. A szavazásnál a virágos győzött, így bordó változatban azt készítettem el. Cipőm pedig volt természetesen fekete (bár nem louboutin), így azt nem kellett vadászni. (mondjuk cipőnél szerintem nem hátrány, ha az embernek van kényelmes, kipróbált cipellője egy ilyen fárasztó estén, mint egy esküvő)
További képek az esküvő után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...