2012. február 12., vasárnap

Megvalósítás: Csingiling

Arra a napra ébredtem, amikor megint elővehetem a varrógépemet, és a végeredmény sikerében bizakodva állok neki a ténykedésnek.
Íme a kiválasztott modell

A csingiling jelmezt minimál költségvetésből is ki lehet hozni. Így döntöttünk környezettudatosság, és az egy napnyi jelentőség miatt. A "megrendelő" szállította hozzá a különböző zöld anyagokat, vettünk cérnát, és cipzárt, és nekiálltam tervezni.
A mellékelt kép a varrási folyamat alatt készült. Tekintve, hogy maga az ünnepség még több, mint 1 hét múlva lesz, így "természetes környezetében" nem tudok képet mellékelni.


Teljesen önállóan még sose terveztem jelmezt, de nagyon megtetszett. Bár a modell nem volt túl bonyolult, viszont szerintem elég mutatós lett. A vállfán függő ruha annyira nem adja vissza, hogy mit is sikerült kreálni, de majd ha birtokba veszi G, egész másmilyen lesz. (a leveleken levő erezet a képen nem látszik, mert már nincs időm az apró gyöngyöket felvarrni, marad valami holnapra is)
Tanulságot annyit tudok levonni, hogy a gyerekruha, jelmez, kiegészítő... bármi készítése még mókásabb, mint a felnőtt ruháké, mert apró és bájos.
Nagyon élveztem a tegnapi napot. Azt hiszem nem ez volt az utolsó jelmez, amit valaha készítettem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...