2012. február 6., hétfő

Fejben dől el 3. - Döbbenet

Rá kellett ma valamire döbbennem, ami sok mindenre magyarázatot ad az általam újonnan felvett szokások kapcsán.
Régen sokkal fegyelmezettebb voltam táplálkozás, nem pedig EVÉS kapcsán.
Tegnap este még vázlatosan felírtam, hogy melyik reggel mit is fogunk enni egészségesen, ebédidőben pedig megnéztem ezek kcal tartalmát. A reggelikkel nem is lesz gond,eddig is kb helyesen étkeztünk (többségében gyümölcs salátát), viszont amikor tovább lapozgattam a táblázatot rájöttem, hogy bizony, amiket én átlagos élelmiszereknek gondoltam energiaszegénység szempontjából nem indokolt. :( 
Én csak ajánlani tudom, lehet néha nem árt áttanulmányozni, mert igen érdekes meglepetéseket tartogat. Ha pedig nem érezzük jól magunkat a bőrünkben, akkor az ellen tenni kell valamit, és egy rossz szokást valami újba átfordítani.
Mennék is már tornázni, de még vendéget várunk. Addig nem akarok átöltözni, meg a lakást átrendezni.
(...) 
Vendégség kipipálva, torna szintén. :) Jó érzés túl lenni a kezdeti lendülethiányon.
Bár még csak kb 24 óra telt el az aktív életmódváltásból, de egyre több építő jellegű gondolat jut eszembe, hogy miket is felejtettem el az elmúlt évek során, ami előtte magától értetődő volt.
Ahogy a filozófia tanár mondta anno a fősulin, amíg az embernek nincs rendben a lelkivilága, addig a testét puha védőrétegbe csomagolja. 
Mostanra jutottam el egy olyan szintre az életemben, hogy feketének látom a feketét, és fehérnek a fehéret. Ami megnyugvással, és talán erővel is tölt el. Így biztosan lesz energiám visszabillenni az egészséges kerékvágásba is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...