2012. február 13., hétfő

V, mint Bálint! :)

Gondolom senki sem lepődött meg azon, hogy ma a Valentin napról, mint jelenségről én is megemlékezem. Volt, amikor az életemnek jelentősebb részét képezte, de akkor más dolgokról is eltérően vélekedtem a mostani álláspontomhoz képest.

Szó nélkül nem tudom hagyni, bár én túl nagy jelentőséget nem tulajdonítok neki. Ahogy a szeretet ünnepe kapcsán, így a szerelmesek ünnepe kapcsán is ugyanúgy gondolom, nem csak azon az egy napon kell hangzatosan, látványosan, esetleg közösségi szinten még meg is osztva szeretnünk egymást. "Legyen minden nap karácsony!" Én ezt vallom.
Ennek ellenére persze nem ítélem el, aki sokkal jobban rákészül erre a napra.
És ha már készülődés, akkor akár néhány perc szünetet is tarthatunk, és egy kicsit elvonatkoztathatunk a mindennapoktól. Keresgéltem Valentin napos játékokat. Meglepetésemre elég sokat találtam. Az alábbi kettő nem túl cukormázas, de kikapcsolódni tökéletes. Ha van kedvetek, klikkeljetek. :)
A fentiekhez még annyit jegyeznék meg, hogy egy pezsgő azért biztos nálunk is pukkanni fog, néhány csók is elcsattan..., de ajándékoknál én sokkal fontosabbnak érzem, hogy minden nap azzal a tudattal kelhetek fel, hogy mellettem van a FÉRFI, és engem szeret!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...