2012. február 20., hétfő

Fejben dől el 4. - Azt hiszem, átálltam

Közel három hete tölti ki a mindennapjaimat az egészséges életmódi. Nem mondom, hogy nem merőben eltérő az eddigitől, de lassan már csak úgy érzem, hogy szokás kérdése. Ha az agyam elég gyorsan felejt, akkor igazából bármi lehet még ebből a lendületből.
Bár a hétvégék kihívással teliek, de próbálom nem szem elől veszíteni a célt akkor sem. Még ha épp névnapi finomságokkal kínálnak, vagy egy családi ebéd veszi kezdetét. A klasszikus magyaros köretek kicsit még hiányoznak, de igazán érdekes dolgokat lehet kreálni salátából, répából... csak fűszer kell hozzá, meg egy csipet kreativitás.
forrás: google.hu

Arra viszont rá kellett jönnöm, hogy nincs értelme a megvonásnak, a szögleteskedésnek, mert csak a saját kedvét rontja el az ember.
Banálisnak tűnnek ezek a dolgok, de amíg nem döbbenünk rá, miről is van szó, addig mondhat bárki bármit, úgy sem fogjuk érteni.
Én most már odáig eljutottam az étrend, a kalória kontroll és a torna kapcsán, hogy nagyjából tudom mit engedhetek meg magamnak. Valamint - bár nem vagyok fanatikus - amióta visszatértem a kalóriaszámláláshoz egész máshogy nézek a tányéromra kerülő ételre is. 
Úgy érzem eddig csak sötétben tapogatóztam. Most viszont elindultam valami igazán pozitív felé! :) Bár a tükör még nem azt mutatja, amit szeretnék, de 2 cm alakváltozás már az épp látszik kategória. 
Valamint elővettem olyan régi ruháimat, amiket nagyon szerettem, de elég rég elraktam őket ilyen-olyan indokkal, most viszont legnagyobb meglepetésemre egyre több ismét jó rám. Bár még nem tökéletes.
Torna kapcsán is kezd alakulni a fokozatosság. :) Az első két hétben csak az ugrálókötelet gyötörtem. Most viszont már szükségét éreztem további mozgássornak is, így egy Cindy Crawfordos nagy kedvencet előhalásztam, és nekiálltam az ottani feladatsoroknak. Terveimben a rendszeres napi hasizomgyakorlat szerepel, de majd kiderül! Nem sietek sehova!
Elvégre az életemet formálom át, és nem sprint diétát tartok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...